23 December 2008

Tragedi 2008

Aku nak bagitau kat sini, aku terharu ngan mr m.a.n, semalam baru sempat nak antar betulkan kereta lepas accident bulan 8 kalau tak silap, balik dari Parenthood Expo '08 kat midvalley. Time ni 9 kereta terlibat accident, kereta aku depan sekali, so confirm tak salah la kan... Accident berderet2, ikut laporan polis tu, 1 kete yg didapati bersalah... report dia pun sah2 menunjukkan dia salah, dari lane tengah dia masuk lane kitorang yg dah terbabit ngan accident ni... jalan licin nya pasal, masing2 brek tak mencengkam, tu la lain kali pakai disc brek... Hehehehe promotion, kalau mak aku cakap, tu lah jalan maghrib2... lagi... ha kan dah kena... nak jadi ma...

Berbalik ke kisah mr m.a.n, mlm sebelum tu aku cakap ngan dia tak pe la.. aku boleh minta tolong member opis escot aku, sebab dokumen semua dah antar ari sabtu lpas, so tinggal antar kete je. Tp sebab ke mc an aku, tukar plan, aku cakap la aku leh balik ngan teksi, then, dia leh terus g kerja, tak yah patah2 balik, dia baik nya pasal nak antar aku balik umah balik.. best nya.. aku no komen la.. org treat kita nicely.. aku stadium merdeka tadahkan. Layan....


Kereta aku calar kat bumper, terkopek sikit la, sebab skru nak lekat dia tercabut

Ni kereta yang melanggar belakang kereta aku, dia dah brek, tp jalan licin nya pasal, kereta dia teranjak ke depan, report polis dia truk gak kondisi kete dia.


kereta aku dari belakang, nampak cam tak de apa2 jer, tapi calar2 tu


Ni tak tau kereta no berapa

Ni owner merc, ada ker apek ni tanya kat hub aku apsal tak jalan, dei apek, klau laki aku jalan, sah2 kitorang langgar kete depan ler...

Ni la owner kete yang bersalah, berpusing2 kete dia, ikut report dlam 2, 3 buah kete gak dia langgar

Sebab claim insuran nya pasal, kereta aku kena tahan maksimum 2 minggu.. tu paling lama la.. mmm elok gak bhg aku bekukan cuti.... nak jalan, pun tak best, buat masa ni g opis aku bawa la kete manual... 2 pintu, tak selesa nak pikul anak2 jalan.... kete zaman aku ngan mr m.a.n bercinta.

No comments:

  © Blogger template 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP