22 December 2008

Kisah hari Isnin

Hari ni aku mc,.. sakit kepala, mukus dah menebal dalam rongga hidung aku ni. Dah berminggu dah, baru arini teringin nak makan ubat sebabnya, lemah badan jer nak masuk opis... mmmm penyakit m menebal... Pagi2 mamazana dah call inform dapat pesanan dari big boss cuti dibekukan hujung tahun ni... Eeeee tak best nya, plan nak cuti panjang hujung tahun ni, mr m.a.n cuti sampai tahun baru. Camana???? Frust pun ada, tak pe la... mr. m.a.n cuti menikmati suasana di rumah je lah ya... isterimu tak dapat nak apply cuti,... huhuhu baru nak join lpak sesama....

Berita baik, mak aku sambung jaga almas next year, so tak sibuk2 lagi fikir nak antar almas kat nursery... Untung almas, opah jaga takde demam2, kakak nya dulu boleh katakan every month demam jer, lpas tu skali demam suhu tinggi... merisaukan btul.
Kasih mak nya pasal, hari ni opah masak special untuk anaknya yg demam.... Nasi minyak ngan my fav ayam masak merah... korang readers nikmati gambar ja la ekk... ahaks

Nasi minyak....mmmmm makan gitu je pun sedap!

My fav... ayam masak merah

Ni acar apa ntah namanya....
Ni mak aku and arienah nya lauk....
Perasmi makanan

4 comments:

I Hate Sandcastles said...

Im 1st...huuhhh sdapnyer...tringat masakan mak aku lak :(

azha4ever said...

asti to zaini:
Amik la mc bro...

MamaZana Baharum said...

aku kan informer....

azha4ever said...

astik to zana:
Tu la nyah.. baru nak plan macam2 skali tak leh cuti... frust...frust...

  © Blogger template 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP