05 November 2008

Introduction...

Ni la hasil gubahan aku yang kedua sepanjang 29 tahun aku hidup. Ok tak? Bagi aku sedap lah mata aku memandang, tp bagi my hubby dia tak nampak kesenian dalam gubahan aku. Huhuhuhu......
Manusia boleh berubah dalam sekelip mata, cuma ke arah positif atau negatif. Dulu, aku rasa selesa dengan personaliti aku, tapi tak semestinya orang lain juga selesa dengan attitude kita especially orang yang rapat. Mungkin kita rasa diri kita cukup bagus di mata mereka yang tak rapat, tapi adakah teman rapat kita mempunyai perasaan yang sama. Hanya mereka yang tahu menilai.... Nilai lah diri sendiri semula, mungkin ada kekurangan yang perlu diperbaiki. Peningkatan umur tidak bermakna mematangkan diri seseorang. Guru yang paling bagus dalam kehidupan adalah pengalaman hidup. Ambil iktibar dari pengalaman hidup seseorang untuk mematangkan diri kita, terutama dalam mengecapi kehidupan yang diberkati dan diredhai di dunia dan di akhirat. So, m.a.n, sy cuba jadi yang terbaik untuk kamu. Chewah ayat.... Insyallah.
'Tiada yang dapat mengubah diri seseorang itu kecuali diri nya sendiri"

2 comments:

Faizah said...

welcome to the cyber world!well done..

CupcakesFlava said...

mama tunjuk skill nampak..bestnya, arienah ada bakat mama tak?

  © Blogger template 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP