20 November 2008

Bila tiada keikhlasan di hati...

Masa untuk mengumpat..... geram jer rasa.... semua-semua kena buat nak hujung tahun ni.
Opis ni ada 2 pegawai pe'yemak'. tapi yang function macam aku sorang jer.

Kemasukan bajet, pembetulan kod objek lanjut bajet, susulan JP aku gak kena semak, proses 'benda''hari'-'hari' lagi. Kalau bila payment buku datang bukan tau sikit2 nak semak, dalam 30 baucer, 1 baucer ada dalam 6 bil. Fening beb.... Jadi liason ngan PTJ masalah-masalah berbangkit. Eeeee.. tension. Kalau deal ngan staf berhati lembut ok gak, dengan senang hati aku leh nak compromise. Ni kerek macam bagus,.. bosan jer... lepas tu buat salah pulak tu, tak nak admit.... dah ngaku je la tak pro pasal tu, kan dengan senang hati aku leh tolong.

Ha.... kan dah tertulis dalam blog ni.. akan ku ingat sampai pencen kerahan tugas yang tak equal ni, sorang lagi pegawai pe'yemak' tu, mmg semak jer kot function dia dalam opis aku ni... (nama dirahsiakan) kadang rasa betul-betul unfair bila time kerja menimbun, bila keje tak banyak ok jer, terima seadanya. Tugas dia yang betul-betul aku nampak hanya 1 jer, yang lain macam tak amik tahu langsung urusan opis, smua2 pass kat staf opis dia. Tak adil beb....

1 comment:

MamaZana Baharum said...

ala nyah... sabar byk2... mcm ko x biasa dgn perangao rakan pe'nyemak' ko tu...

  © Blogger template 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP